vinmat schreef:Ware het niet dat de Russen vrijwel ook alleen maar leunen op stadions die aan de minimum capaciteit voldoen, terwijl je daar wel wat meer van zou verwachten.
Vind het wel teleurstellend dat Den Haag geen speelstad wilt zijn. Een grote en internationaal bekende stad, waar al een nieuw stadion van 15.000 staat. Waarom kan het in Charleroi en Antwerpen dan wel vraag ik me af? En bijv. ook Genk en geen Utrecht.
Verder, mocht Brussel naar 80.000 gaan (zou het bid extra kracht bij zetten), dan vind ik dat dit ook de finale stad dient te worden. Hoofdstad van Europa, grootste stad in de Benelux en heeft EK finale al gemist.
Voor het eerst zien we hier (weliswaar heel klein) de uitbreiding van de Amsterdam ArenA aan de korte zijdes!
Zeno2 schreef:En ik vraag me af welk stadion Standard nu weer in zeven haasten gekopieerd heeft voor hun presentatie.
Ongelooflijk, dat gelooft toch geen zinnig mens. Alleen de naam al, Maurice Dufrana...
Zeno2 schreef:
Ten tijde van Euro 2000 waren de Hollandse arena's dé absolute blikvangers die de Belgische stadions tot loodsen degradeerden. Nu lijken de rollen enigszins omgekeerd.
Chimaera schreef:
Wat het Olympisch stadion betreft: inderdaad, dat tweede ontwerp verkracht het karakter van dat stadion dat zoals je zegt, Zeno2, een beschermd monument is.
Keer terug naar Belgische Outdoor Stadions
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast