Chimaera schreef:Ik zal die weginfrastructuur en de plannen waarover je spreekt nog eens bekijken. Maar de hoofdtribune zou ik niet aan de andere kant bouwen. Om de simpele reden dat de zon ondergaat in het westen. Daarom is de ideale oriëntatie naar het oosten, lichtjes naar het noorden gedraaid zodat ook bij namiddagwedstrijden noch de toeschouwers in de hoofdtribune, noch de camera naar de zon gericht zijn.
Supporter Geel schreef:mooi ontwerp !, groot genoeg voor Aalst in 2de klasse en een stadion met uitbreidingsmogelijkheden.
Piussi schreef:Supporter Geel schreef:mooi ontwerp !, groot genoeg voor Aalst in 2de klasse en een stadion met uitbreidingsmogelijkheden.
Zelfs voor eerste klasse is dat een groot genoeg stadion.. Kunnen veel eerste klassers nog iets van leren als dat zou gezet worden
Bart Van den Neste schreef:Piussi schreef:Supporter Geel schreef:mooi ontwerp !, groot genoeg voor Aalst in 2de klasse en een stadion met uitbreidingsmogelijkheden.
Zelfs voor eerste klasse is dat een groot genoeg stadion.. Kunnen veel eerste klassers nog iets van leren als dat zou gezet worden
Zet het woordje ALS maar in vet het hoor, dit is hier niets concreets. De stad gaat enkel een locatiestudie doen. Ik denk dat ze voorlopig eerst een oplossing zullen zoeken voor de staantribune.
Maar door wat heen en weer gepost kwam van het één het andere dankzij Chimaera. Ik ben nu wel van plan om al dat werk dat hij hier insteekt zeker en vast door te geven aan de mensen die in de werkgroep rond de locatiestudie zullen zitten, met de hoop dat ze dit toch ook meenenem, je weet maar nooit hé
Chimaera schreef:Net als ik een reactie wilde posten op de eerste plannetjes die je post krijg ik er nog een hoop op mijn bord
Maar goed dat ik die te zien krijg voor ik die omgeving gedetailleerd begin uit te werken. Zo kan ik het ontwerp realistischer maken, rekening houdende met de plannen voor het gebied.
Bart Van den Neste schreef:Chimaera schreef:Net als ik een reactie wilde posten op de eerste plannetjes die je post krijg ik er nog een hoop op mijn bord
Maar goed dat ik die te zien krijg voor ik die omgeving gedetailleerd begin uit te werken. Zo kan ik het ontwerp realistischer maken, rekening houdende met de plannen voor het gebied.
Ja sorry hoor, ik had in het begin nooit verwacht dat we hier zo diep in detail gingen gaan. Dan had ik dit al vroeger gepost.
Maar eet uw bord maar rustig leeg hoor![]()
Als alles af is, is het misschien best om mij de plans een per mail door te sturen dan kan ik dat ook eens deftig voorleggen aan de stad, voetbal en werkgroep.
Ik wil hen echt proberen te overtuigen dat hier een sterk verhaal in zit en jij doet mijn basisgedacht hier meer dan alle eer aan![]()
Ik zal er wel de nodige krachtlijnen moeten aan toevoegen om een oplossing te bieden voor dat moerasgebied.
Dat wist ik welBart Van den Neste schreef::lol:
Reactie was hierop uiteraard: (krijg ik er nog een hoop op mijn bord)
Chimaera schreef:Dat wist ik welBart Van den Neste schreef::lol:
Genoeg chat-zever, als beheerder-moderator moet ik het voorbeeld geven
Ik zet het ontwerp trouwens even on-hold. Maar waarschijnlijk niet voor lang
Ik heb gewoon nog het één en ander te doen vandaag (waaronder, indien tijd, een fiche over het huidige stadion in deze topic). Intussen heb ik al een eerste bericht over het stadionontwerp op mijn blog gepost: http://arch4mc.blogspot.be/Bart Van den Neste schreef:Chimaera schreef:Dat wist ik welBart Van den Neste schreef::lol:
Genoeg chat-zever, als beheerder-moderator moet ik het voorbeeld geven
Ik zet het ontwerp trouwens even on-hold. Maar waarschijnlijk niet voor lang
Oei? hoe komt het? Alé niet dat ik u wil opjagen hoor, begrijp zeker en vast dat je ook wel wat anders te doen hebt dan dit stadion te maken.
Of moet je even brainstormen na dit nieuwe bordvol, geen probleem hoor neem je tijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten