Piussi schreef:kvind wel een leuk stadion! Zeker de kop achter het doel is een heel leuke tribune
rudolf112 schreef:Piussi schreef:kvind wel een leuk stadion! Zeker de kop achter het doel is een heel leuke tribune
Nee. Ik vind het rijp voor nieuwbouw. Als dit in een zogenaamde BeNeliga zou moeten komen....
Piussi schreef:rudolf112 schreef:Piussi schreef:kvind wel een leuk stadion! Zeker de kop achter het doel is een heel leuke tribune
Nee. Ik vind het rijp voor nieuwbouw. Als dit in een zogenaamde BeNeliga zou moeten komen....
ik heb het nu eenmaal voor lekker ouderwetse staanplaatsen
bron: kvk.be26 april 2013
KV Kortrijk bouwt aan toekomst
KV Kortrijk mag heel trots aankondigen dat er werken aan het Guldensporenstadion zullen plaatsvinden. KV Kortrijk bouwt samen met stad Kortrijk aan een mooie toekomst.
KV Kortrijk kende sedert de wederopstanding in 2000 een constante groei. Met onder andere de titel in 2e klasse, 2 maal Play Off I en 1 Bekerfinale is het duidelijk dat het sportieve project van KV Kortrijk positief evolueert. Om die positieve groeicurve van KV Kortrijk te waarborgen is het investeren in de infrastructuur van het Guldensporenstadion noodzakelijk.
Deze infrastructuurwerken zijn niet enkel noodzakelijk om de verdere professionalisering door te zetten van KV Kortrijk en de groei op diverse niveaus te realiseren. Maar KV Kortrijk vindt het ook belangrijk dat zijn fans in optimale omstandigheden van ons mooi voetbal kunnen genieten.
Volgende werken zullen worden uitgevoerd: Tribune 2 krijgt een volledige opknapbeurt, aanpalend aan Tribune 2 wordt een kantine geplaatst, Tribune 1 krijgt een grondige opknapbeurt, een nieuw televisieplatform en een nieuwe lichtinstallatie en de kantine onder Tribune 4 wordt ook volledig opgeknapt.
KV Kortrijk is heel tevreden om dit samen met stad Kortrijk te kunnen realiseren. Ook dat KV Kortrijk naar waarde wordt geschat door de stad. Omdat KV Kortrijk één van de belangrijkste – misschien zelfs de belangrijkste – ambassadeur is van de stad Kortrijk.
Zulte Waregem Sup schreef:Wat als KVK Europees speelt volgend seizoen? Zou er in het GS stadion gespeeld kunnen worden?
Keer terug naar Huidige Stadions
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast