Tussen de C en de D staat het frame voor het nieuwe scorebord:

De hoofdtribune:

Plaatsen van het eerste glas aan de buitenzijde:

Dak:

Op een kraantje min of meer wordt niet gekeken:

Wie zegt dat? De zitjes zijn geleverd en vervolgens in rijen in de middelste vakken neergezet. De zitjes die je daar ziet zijn dus nog niet bevestigd, die moeten nog over de hele tribune verspreid worden.Piussi schreef:Spijtig dat de gekleurde stoeltjes niet doorlopen. Maar kom dat is een detail :)
Chimaera schreef:Wie zegt dat? De zitjes zijn geleverd en vervolgens in rijen in de middelste vakken neergezet. De zitjes die je daar ziet zijn dus nog niet bevestigd, die moeten nog over de hele tribune verspreid worden.Piussi schreef:Spijtig dat de gekleurde stoeltjes niet doorlopen. Maar kom dat is een detail :)
Bwa, toen ik voor het eerst op die webcam die zitjes zag in het midden van de tribune dacht ik ook dat ze al geplaatst waren. Het ligt dus niet alleen aan de warmtePiussi schreef:Chimaera schreef:Wie zegt dat? De zitjes zijn geleverd en vervolgens in rijen in de middelste vakken neergezet. De zitjes die je daar ziet zijn dus nog niet bevestigd, die moeten nog over de hele tribune verspreid worden.Piussi schreef:Spijtig dat de gekleurde stoeltjes niet doorlopen. Maar kom dat is een detail :)
Ah oke. Ik had niet gezien dat die daar nog niet gemonteerd zijn!![]()
Last van de warmte denk ik
John schreef:nog 10 dagjes , ben gisteren langs geweest , zag er alleen iemand van de crew die op de avond markt gestaan had
nergens werkvolkik dacht nochtans dat er 24/24 en 7/7 gewerkt werd
't zal héél vlug moeten gaan deze week om op tijd klaar te zijn
of anders gaan er véél vloeken , als ze naar KVO - Club moeten gaan kijken in Roeselare
Keer terug naar Huidige Stadions
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast