Nog eentje

Drie dt-fouten in je eerste zin... 't Is je vergeven, zal wel door de opwinding komen. Lokeren is natuurlijk al een Wase fusieclub maar dan nog, niks te maken met Beerschot/Antwerpen-stad, evenmin als het Kempense Westerlo. Mocht ik van Lokeren of Westerlo zijn, ik zou zo ver mogelijk van het Kiel en de bodemloze schuldenput daar wegblijven. Inderdaad, kijk hoe het Germinal is vergaan, allemaal voor niks bovendien.Westelfan schreef:Ik hoop echt dat er geen fusie komt met lokeren of westerlo, denk je dat het plezant is dat je eigen club opeens veranderd en door sommigen soms gehaat word, en misschien na enkele jaren eigenlijk gewoon verdwijnd in de failliete club (Germinal Ekeren). Ik hoop echt dat die ratten wegblijven uit het kuipke, liever 4de provinciaal dan fusiegedrocht! Ik vermoed dat voor lokeren fans dit net hetzelfde is
Chimaera schreef:Drie dt-fouten in je eerste zin... 't Is je vergeven, zal wel door de opwinding komen. Lokeren is natuurlijk al een Wase fusieclub maar dan nog, niks te maken met Beerschot/Antwerpen-stad, evenmin als het Kempense Westerlo. Mocht ik van Lokeren of Westerlo zijn, ik zou zo ver mogelijk van het Kiel en de bodemloze schuldenput daar wegblijven. Inderdaad, kijk hoe het Germinal is vergaan, allemaal voor niks bovendien.Westelfan schreef:Ik hoop echt dat er geen fusie komt met lokeren of westerlo, denk je dat het plezant is dat je eigen club opeens veranderd en door sommigen soms gehaat word, en misschien na enkele jaren eigenlijk gewoon verdwijnd in de failliete club (Germinal Ekeren). Ik hoop echt dat die ratten wegblijven uit het kuipke, liever 4de provinciaal dan fusiegedrocht! Ik vermoed dat voor lokeren fans dit net hetzelfde is
Normaliter zal ik geen opmerkingen geven over taalgebruik tenzij de tekst totaal onleesbaar is maar drie dt-fouten in één zin, dat moest ik toch even mee gevenWestelfan schreef:Chimaera schreef:Drie dt-fouten in je eerste zin... 't Is je vergeven, zal wel door de opwinding komen. Lokeren is natuurlijk al een Wase fusieclub maar dan nog, niks te maken met Beerschot/Antwerpen-stad, evenmin als het Kempense Westerlo. Mocht ik van Lokeren of Westerlo zijn, ik zou zo ver mogelijk van het Kiel en de bodemloze schuldenput daar wegblijven. Inderdaad, kijk hoe het Germinal is vergaan, allemaal voor niks bovendien.Westelfan schreef:Ik hoop echt dat er geen fusie komt met lokeren of westerlo, denk je dat het plezant is dat je eigen club opeens veranderd en door sommigen soms gehaat word, en misschien na enkele jaren eigenlijk gewoon verdwijnd in de failliete club (Germinal Ekeren). Ik hoop echt dat die ratten wegblijven uit het kuipke, liever 4de provinciaal dan fusiegedrocht! Ik vermoed dat voor lokeren fans dit net hetzelfde is
Ja, sorry, opwinding is nooit goed als men een tekst schrijftMaar goed Nederlands was nooit men beste vak op school, dus persoonlijk stoor ik me er niet zo erg aan, maar ik weet dat dit niet voor andere mensen (niet persoonlijk of offensief bedoeldt) geldt.
OT: beerschot was vandaag niet komen opdagen op het BAS, welke gevolgen heeft dit? 4de provinciale of 3de nationaal met strafpunten?
De drie scenario's die nu op tafel liggen:
Scenario 1: Beerschot neemt zijn schuldenberg (naar verluidt 18 miljoen euro) mee: het speelt volgend seizoen in derde klasse. Het moet dan wel met één strafpunt aan elke periode beginnen.
Scenario 2: Beerschot gaat in vereffening maar betaalt wel zijn bondsschulden (naar verluidt tussen 1,5 en 2 miljoen): ook dan mag het in derde klasse spelen. Het seizoen erna zakt het naar vierde klasse als extra straf, tenzij het kampioen wordt of de eindronde wint.
Scenario 3: Beerschot kan ook zijn bondsschulden niet betalen: de club houdt op te bestaan. De club kan dan alleen met een nieuw stamnummer een nieuwe start maken in vierde provinciale.
Woutvs schreef:Heb gehoord dat opnieuw onder stamnummer 13 spelen moeilijk zou zijn.
Keer terug naar Huidige Stadions
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast