jenske schreef:Nog heel wat werken dus...
Maar veel nieuws komt er niet.
Greenboy schreef:Naar wat ik vernomen heb komt er achter het doel (links op de bovenste foto) een nieuwe tribune; Kostprijs: 1.000.000 Euro en gesubsidieerd door het Waalse Gewest. De rest zou onaangeroerd blijven het eerste seizoen.
witn schreef:Greenboy schreef:Naar wat ik vernomen heb komt er achter het doel (links op de bovenste foto) een nieuwe tribune; Kostprijs: 1.000.000 Euro en gesubsidieerd door het Waalse Gewest. De rest zou onaangeroerd blijven het eerste seizoen.
Wat een verrassing...
Dusja een kleine tribune erbij zodat er mss max 2000 extra zitplaatsen zijn... het zal maw een grote verbetering zijn
Weet je toevallig waar de uitfans zouden zitten of waar ze nu zaten? Altijd intressant om te weten.
Greenboy schreef:Naar wat ik vernomen heb komt er achter het doel (links op de bovenste foto) een nieuwe tribune; Kostprijs: 1.000.000 Euro en gesubsidieerd door het Waalse Gewest. De rest zou onaangeroerd blijven het eerste seizoen.
vinmat schreef:Schandalig dat dit in Eerste Klasse komt te spelen. Maar goed dat er afgeslankt gaat worden naar 16 clubs.
Greenboy schreef:Ik heb gisteren op Studio 1 gezien dat men in Tubeke al beonnen is met de bouw van een nieuwe tribune achter het doel. Heeft iemand daar meer info over?
Greenboy schreef::oops: Sorry, ik had verder moeten zien dan mijn neus lang is....
Keer terug naar Huidige Stadions
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast