Chapeau, dat ziet er al niet slecht uit! Ik zou wel wat meer ondersteuningen plaatsen onder de tribune dan nu het geval is. Als je foto's van stadions bekijkt zie je meestal behalve tussen de vakken ook nog twee liggers aan weerszijden van de tribune-ingang. Je deelt je vak dus op in drie gelijke stukken. In de bochten is het moeilijker, dat weet ik uit ervaring. Oefening baart kunst en als je een stadion realistisch wilt ontwerpen komt er behoorlijk wat denkwerk bij kijken, nietwaar

Als je ergens vragen over hebt kan je altijd bij mij terecht, of het nu pure Sketchup-vragen zijn of je specifieke informatie nodig hebt over stadionontwerp... Ik heb behoorlijk wat bronmateriaal op mijn pc staan dat ik de voorbije jaren heb gebruikt bij het zo realistisch mogelijk ontwerpen van mijn stadions (conform de voorschriften van UEFA bv.). Enkele voorbeelden: hoe lang moet een dak zijn om iedereen droog te houden? Hoeveel zitjes mogen er in een vak? Hoe breed moeten de trappen zijn? Hoe steil mag een tribune zijn? Hoe zorg je ervoor dat iedereen een goed zicht heeft. Enzovoort. Alleen op specifieke bouwtechnische vragen zoals stabiliteit van de constructie en welke materialen je waarvoor kunt gebruiken heb ik geen pasklaar antwoord. Net als een aantal andere zaken zoals afmetingen (dikte van vloeren, muren en palen, hoogte van plafonds, afmetingen van deuren...) is dit bij mij nattevingerwerk, rondkijken in mijn omgeving en op internet en gewoon ook een portie gezond verstand.