Daknam [12.000 | KSC Lokeren OV]

Re: Daknam [12.000 | KSC Lokeren OV]

Berichtdoor Pieterjan » do 16 jun 2016, 00:49

Wat zijn ze precies aan het doen aan tribune 4? Ik las dat er werkzaamheden bezig waren aan het stadion?
Pieterjan

Berichtdoor Stoemper » do 16 jun 2016, 11:49

Binnen in het stadion worden zowel de kleedkamers van de bezoekers als die van de eigen spelers opgefleurd. De schilderwerken verlopen voorspoedig en zullen eerstdaags worden afgerond.

In de Voetbalstraat is het eerste gedeelte van de “Wall of Fame” al aangebracht. Tegen het begin van het seizoen zal over heel de lengte van de Voetbalstraat, tot aan de feestzaal, een gedocumenteerd geschiedenisoverzicht van de club te bewonderen zijn.

De werken aan tribune vier zitten op schema. De voorbereidende werkzaamheden zijn zo goed als afgelopen, het grote werk start volgende week. Het aanzien van de tribune zal er volgende week al helemaal anders uitzien.

http://www.sporting.be/site/algemeen-up ... gt-upgrade
Stoemper

Berichtdoor Stoemper » do 16 jun 2016, 11:50

Meer vind ik ook niet, maar ik vermoed het voorzien van een kantine of iets dergelijks?
Stoemper

Berichtdoor Pieterjan » do 16 jun 2016, 14:20

Geen idee, de vraag is wat ze bedoelen met het aanzien van de tribune zal er volledig anders uitzien?
Pieterjan

Berichtdoor Pieterjan » di 05 jul 2016, 13:52

Hier meer uitleg over de werkzaamheden aan tribune 4 van het stadion!
http://www.sporting.be/site/algemeen-we ... ibune-vier
Pieterjan

Re: Nieuwe tribune Daknam (Lokeren)

Berichtdoor Chimaera » zo 12 apr 2020, 08:41

Chimaera schreef:Ik heb nog eens opnieuw gekeken en extra goed opgelet. Een samenvatting:

Interviews met manager Patrick Orlans, voorzitter Roger Lambrecht en burgemeester Filip Antheunis.

- de bouwvergunning zou zo goed als in orde zijn. Antheunis bevestigt dat, al "is er nog een klein akkefietje, maar dat is bijna van de baan";
- de centen zijn gevonden, de aannemer staat klaar;
- de neuzen bij stadsbestuur, investeerders en voetbalclub staan in dezelfde richting, iedereen wil zo snel mogelijk beginnen bouwen. Binnen twee maanden, dixit de voorzitter;
- deze tribune is fase 1 van een masterplan dat van Daknam een moderne voetbalsite moet maken; het wordt een facelift op alle niveaus, dat Sporting Lokeren in staat moet stellen ook in de toekomst op het hoogste niveau mee te draaien, 30% te stijgen op alle niveaus, het budget op te trekken van 6 naar 10 miljoen euro, wat, in combinatie met de nodige knowhow, van Lokeren meer dan een middenmotor moet maken; het gaat om het waarmaken van een gemaakte belofte tegenover de fans, zegt Lambrecht nog;
- de werken zullen gevolgd worden door LokerenTV.

Het was trouwens de alleerste aflevering van LokerenTV op EXQI Sport.

Ik wilde ook nog beelden overzetten naar mijn pc, maar heb er geen idee van of en hoe dat kan, dus heb ik maar foto's gemaakt van mijn tv-scherm. De plannen op het einde van het programma wisselden soms wat te snel, waardoor het niet altijd even makkelijk was om de afbeeldingen goed en scherp te krijgen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Een goeie tien jaar geleden, de tijden zijn veranderd... Ik kwam deze afbeeldingen opnieuw tegen bij het opruimen van mijn Photobucket-account. Ik zal ze eens opnieuw opladen, misschien als 10 year challenge op onze Facebookpagina of zo.

Wie deze oude plannen nog eens wil opfrissen, keer terug naar de eerste pagina's van dit topic.
Chimaera
Beheerder

Berichtdoor girondin » ma 13 apr 2020, 09:19

We kunnen er al een mooi boek van maken van alle niet gerealiseerde of half gerealiseerde stadionprojecten in België.
Zou idd een apart topic kunnen zijn.
girondin

Berichtdoor Chimaera » di 21 apr 2020, 07:28

Chimaera
Beheerder

Vorige

Keer terug naar Huidige Stadions